Qaribova Selamlar.Bebeği doğum kanalına inenler her hangi bişey hiss ediyormusunuz ? Bunun muainesi nasıl yapılıyor?
Churcill Qaribova doktorlar ultrasona bakarak anlıyo biz de bildiğim kadarıyla göbek düşmesi deniyo karnın aşağı inmesi yani nefes almada rahatlık olurmuş hafiflik hissedilirmiş göbeğin üstünde
Basak3503 Daha sık idrara çıkma ve bende en belirgin özelliği ayakta kalınca aşağıya daha çok baskı yapması oldu bazen bıçak kesiği gibi falan oluyor