nefessmommm 18 gün önce Salı günü Ben de de öyle oldu 3 gibi geldi öğleden sonra hem gittim ama doktor suyumun bebeğe yetecek kadar kaldığını sancın olursa falan gel dedi akşam 11 den sonra sancım basladi gece 3den 5 e kadar sıklaştı.Ve Çarşamba 13.30da kızımı kucağıma aldım Normal doğum yaptım Rabbim seni de bı avazda kurtarsın 🙃🥰