gamzecgr adatuna Yok 37 de zaten mecburi izine çıkılıyor gerek yok o yüzden 37 den daha erken çevirmek isterseniz alıyorsunuz 💐
Zeyno-123 Mrsfly son bişi daha sorcam😃 benim izne ayrılma tarihim 4 eylül yazıyor 4 eylülde mi gidip çalışamaz raporu almam gerekiyor yoksa 5 eylül mü😊
gamzecgr mnli e devlette banka hesabınız tanimliysa ona yatar yoksa PTT ye ama e devlette şahıs ödemeleri banka hesabı tanımlama diye girip IBAN eklerseniz direk hesabınıza yatar PTT ile ugrasmazsiniz
fizikcianne gamzecgr peki doğduktan sonra 8 haftalık izin varya. İş yeri onu nasıl ayarlayacak. Doğum yaptığımız gün rapor mu vermek gerekiyor iş yerine o 8 haftayı eklemesi için?
gamzecgr fizikcianne doğum raporunu işyerinize iletiyorsunuz aslında sisteme otomatik işleniyor artık ama yine de göndermekte fayda var illa ıslak imzalı belge istemiyorsa iş yeriniz WhatsApptan bile atabilirsiniz
Asel-mina3465 gamzecgr merhaba benimde sigortam 24.haftamdayken yatırılmaya başlandı,bir ara durdurum.tekrar başlatık yatırmaya,doğum izni başlayınca nasıl bir kesinti olur veya herhangi bir para yatırımı olur mu olmaz mı,bilginiz var mı?
gamzecgr Asel-mina3465 izin zamanı gelene kadar toplamda en az 90 gün sigortanız yatırılmış olursa alırdınız izne ayrılmadan son 3 ayın brüt ücretine ve ödenen gün sayısına göre hesaplanıyor
Asel-mina3465 gamzecgr zaten izin raporunu 32. Haftada alıyoruz.32 haftada almayıp,37. Veya 36. Haftada alabiliyor muyuz?
gamzecgr Asel-mina3465 tabi ama çalışmaya devam edicekseniz mutlaka 32+0 da çalışabilir raporu alın eğer 36. Hafta izne çıkmak isterseniz tekrar çalışamaz raporu almanız lazım ama 37. Hafta çıkacak olursanız bişi almanıza gerek yok mecburi olarak otomatik izne ayrılmış gözüküyorsunuz sistemde 37.haftadan sonra