Kızlar size birşey sormak istiyorum , yaklaşık 1 aydır gittiğim kontrollerde doktorum bebek önde gidiyor 1 hafta diyor , en son gittiğimde 33+1 dik , bebeğin bütün organları 34. Haftalarda gözüküyor o yüzden 34. Hafta sayıyorum dedi , ben bunu bazı arkadaşlarımla paylaşıyorum ay yok öyle diyorlar , kilosu fazla söylüyorlar az çıkıyor , bize de öyle demişlerdi diyor , benim zaten çok kilolu olsun önde olsun diye bi amacım yok ki 🙈😁 değişik konuşmalar 😒 sadece böyle devam ederse acaba erken mi doğar diye düşünceye girdim, insanlar bir garip kilolu da doğabilir yani , bu arada 2. Gebeliğim , sezeryan olacağız inşallah 💙 yaşayan oldu mu böyle durum