balkizim_06 canım bildigim kadarıyla aktarayım.Hamilelikte diş sağlığina bakiman extra özen gostermen gerekiyor.Vucudumuzdaki vitaminleri bebeklerimizle paylastigimiz icin özellikle dis eti hastaliklari ve kalsiyum eksikliginden kaynakli sorunlar ortaya cikabiliyor.İç camasırlarını cok sık degistirmen gerekiyor ve ic camasırlarini yumusatici kullanmadan , tek başına, iyice makinada durulandigindan emin olman gerekir.Onun dışında tüylenme problemi yaşıyorsan yine hijyenik koşulllarda ağdanı hamileligin her ayında yaptırabiliyorsun.Son olarak manikür pedikür için özellikle kendi aletlerini kullanırken bile iyi dezenfekte olmasına dikkat etmen gerekir