Kızlar tam 3 aylık hamileyim normaldede alerjim var ama bu kadar yoğun atak hiç geçirmiyordumm bir haftadır inanılmaz derecede alerji atağı geçiriyorum muhtemelen polenden olabilir benim gibi olan var mı asla nefes alamıyorum burnum tıkalı gözlerim kaşınıyor enfeksiyon kaptı kaşımaktannn bebeğim daha çok küçük olduğu için ilaç kullanmak istemiyorum direniyorum ama dayanamıyorum artık gece uykusu yok bir gram nefes alamıyorum burnumdan aile hekimimiz ilaç alerjinden daha çok zarar verir bebeğine daha çok küçük dedi oda öyle söyleyince hastaneye gitmeye korktummm doğal yollarla nasıl geçirebilirim bu alerjiyiii yardımmm edinnnn lütfennnnn 🙏🏻