Ucankus Bende dün rüyamda test yapıp pozitif olduğumu görmüştüm çok düşündüğümüz için mi oluyor bilmiyorum ama daha adetime var olup olmadığı bekli olur
gulruba Seval0Seval bende rüyam da 2oglum olduğunu görmüştüm bu ay ve şuan hamileyim inşallah ikizdir
gokcetugumm İkiz iki oğlan gördüm hamile kaldiktan hemen sonra biri benim ayağımda biri annemin kucağındaydi erkek bebeğe hamileyim ama tekmis cok istemiştim ikiz olmasını 2 amcamda var bı babamda yok piyango bana vursun diyordum 😂