Kızlar gece 2den beri karnım ağrıyor hareket edemiyorum hareket ettikçe ağrı artıyor kasılıyor gibi oluyor artık karnımın içi ağrıyor gibi hissediyorum ama hep aynı bölgede o ağrı karnımın sağ tarafında gece boyu ağrıdı hastahaneye gitmeme gerek var mı ki bir kaç saat daha geçmezse gideyim diyorum ne olur ne olmaz diye ama niye ağrıyor acaba ilk defa böyle uzun ağrım oldu