Betlllal Merhaba bana yardımcı olurmusunuz bugun11. Günüm test yaptım ama erken gebelik testi yaptım 3 dakika falan içinde silik bir çizgi çıktı. Böyle olup hamile olabilirmiyim sizde gördünüz mü yardımcı olursanız çok sevinirim kaşık ve bel ağrım var
balbadem1 Betlllal bence tekrarla ve koyulaşmalı takip et kuzum 13-14 arası test yapılıyor zaten belki de vardır suan 🥰
XEmosumX Betlllal 11.ve 12.günü silik cıktı bende gecen ay 13.gün tamamen negatifti aksamina da reglim basladi zaten
Seval0Seval balbadem1 acaba ben normal keset testle yapıyorum diye mi çıkmıyor erken gebelik testi herkes yapıyor
asli_pkz Betlllal bende çatlatma iğnesiyle hamile kaldım. Doktorum 12.gün kan testi ver demişti. Kitler yanıltıcı olabiliyormuş. Kesin olması için kan verdim gerçekten hamileyim. Şuan 6+2 günlük. İnşallah sende pozitif çıkar
Seval0Seval asli_pkz benim Bugün 10 günüm test yaptım evde negatif çıktı cuma günü kan verdim 4.950 çıktı
Betlllal asli_pkz inşallah cnm ben kan vermeye korkuyorum silik çizgi ya kaset testte bende yapıyorum çıkmıyor
asli_pkz Betlllal korkma canım. En net sonuç kanda çıkıyor. Allah hayırlısı nasip etsin çıkmazsa da canını sıkma ben 5 yıllık evliyim. Yumurta tembelliği olduğu için çocuk olmadı 9 aydır deniyorduk. Doktora gittik ilk deneme de sonuç aldık ama şuan kese var bebek görünmüyor öyle de bir problemim var. Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah
Seval0Seval Betlllal iğnenin etkisi diye düşünüyorum doktor 5 gün sonra gel yine ver dedi acil doktoru