arsaynl sana önce bi sarılmak istiyorum🫂 bende aylarca progestan kullandım ve aynı sorunları yaşadım. en son idrar yolu enfeksiyonu oldum. bol bol su içmek gerekiyor. ben 1,5 içiyordum 2.5lt içmeye basladım. progestada da maalesef o akıntı hep oluyor. sana önerim eğer günlük ped kullanıyorsan, sleepy bionatural e geçmen. şikayetlerin azalacaktır. geçmiş olsun🙏🏻🙏🏻🙏🏻