Nuraaa ozaman ne mutlu sana tadını çıkar her anının benim 2.gebeliğim ilki daha kolay geçmiş bunu anladım.Bide 2.gebeligimde daha çok tadını cikarcam diodum ama büyük konuşmuşum kafamı kaldıramıyorum yemek iş hicbisi yapamıyorum maalesef sağlıcakla kavusun