Beyzacengiz69 Kizlar sabah 9 da doğuma giriyorum ikizlerime sezeryan olucam. Hem çok heyecanlıyım hemde çok korkuyorum bana dua eder misiniz ❤️🙏🏻
Beyzacengiz69 Hsrt80 37+5 de sezeryan doğum yaptım. Oğlumda plesanta yaşlanması çıktı ama kuveze gitmediler hamdolsun evimizdeyiz 🙏🏻 Rabbim sizinde kucağınıza almanızı nasip etsin ❤️