busra_ulcay153  Arkadaşlar hangisini almalıyım sizce lütfen herkes fikrini yazabilir mi
Kayaderler busra_ulcay153 bence manuel alma manueller çok güç istiyor ve yeterince boşaltım yapamıyor elektirikli olanlar hem rahat hemde çekim gücü daha iyi
ug_fa-3diplomalianne busra_ulcay153 eğer durumun el veriyosa elektrikli alman daha iyi olur canım boşaltmaya daha iyi oluyo senin bişey yapmana gerek kalmıyo
Ebrulii0 busra_ulcay153 Manuel almanı hiç tavsiye etmem çünkü bende vardi yeterince sağım yapmıyor gibi geldi aşırı güç istiyor
cokkasmabeabi busra_ulcay153 elektrikli mantıklı ama bu isimsiz markaların çekim gücü zamanla düşüyormuş. Calismiyosaniz Manuel alın.
ug_fa-3diplomalianne busra_ulcay153 yani 2.si elektrikli sanırım ama adını hiç duymadım ben mamajoo kullandım çok memnunum hala saklıyorum 2 sinde de lazım olursa diye
Maryhoney Benim sütüm coktu manuel iş gördü süt yavas gelirse elektrikli daha iyi bu biraz süte bağlı bence ama o an kesinlikle biri olmalı çünkü ya sutsuzlukten sağım olması gerek ya da mastit olmaktan sagim olmasi gerek