Kızlar üst solunum yollarında sorun var sanırım genzim kaşınıyor, sürekli hapşuruyorum ve öksürme ihtiyacı duyuyorum belli bir süre sonra karnım acıyor tabii. Parol içtim şimdi son çare Bi tane. Ama uyuyamıyorum kaşıntı hissinden. Naneli sakız şeker falan deniyorum ama yok. Tuzlu suyla burnumu falan da temizledim ama yok geçmiyor bugün 4. Gün sanırım. Yaşayanınız var mı bu durumu? Çözüm önerebilir misiniz?