AnaHalime Dön dön uyuyamıyorum kızlar, gece hiç bitmek bilmiyor. Yaramaz oğlumun tekmeleri de cabası. Dönemiyorum . Kocamın rahat yattığını görünce ona sinir oluyorum 😃
yenibirannis AnaHalime bende çok net hareket etmediği için uyandm dürttüm sevdim oğluşu uyandırdmm şimdi uyuyamıyorum o gene uyudu😁😁
alparslangur AnaHalime Ay bende Kocamın rahat uyuduğunu görünce sinir oluyorum 😂😂😂 gece bitmiyor ben sürekli ay kramp girdi ay karnım ağrıyor ben uyumadım da sen uyudun mu diye darlıyorum.😂😂
Cwwksedef AnaHalime doğuma 4 gün kaldı 53 kilo biri 80 kiloya çıkarsa nasıl sağa sola rahat dönsün 😄 kalktım mutfak topluyorum bu saatte çünkü 0 uyku
Cwwksedef AnaHalime eski sağlığımı ve rahat haraket edebilmeyi çok özledim herkes bu günleri ararsın diyor ama ne kadar zorlandığımı bilmiyorlar tansiyonum var ve biraz iş yapsam tansiyonum fırlıyor kusuyorum başım ağrıyor zaten bu yüzden doktor bebiki 37. Haftaya kadar içerde tutarsak iyidir demişti 37+5te sezaryenle alacak 🥲
AnaHalime Cwwksedef insnın bende çpk özlüyorum. Oturup ağladığım günleri biliyorum. Sağlıklı olsun da haftanın önemi yok
Bbbsr Cwwksedef bende 28. Haftadayım ne uyuyabiliyorum ne yatabiliyorum baş agrısı oluyor bendede özellikle her sabah olaar zorlanıyorumki nasıl dayanıcam 2 bucuk ay daha bilmiyorum
Bebisannneessi AnaHalime aynı ben şuan öyleyim, kocam uyuyorum çocuk hareketli ve ben her akşam illa 4 ü görüyorum
Hatice_123456 AnaHalime maalesef bende uyuyamayanlardanim kafamı yastığa koyduğum gibi daral basıyor napcam bilmiyorum 1 ayı geciktir bu sorun var dogumada 1 ay daha var