nisamom_ merhabalar benimde üst üste , 3 kimyasal gebeliğim oldu yıpratıcı bir süreç seni çok iyi anlıyorum. Dilerim ki bu kez sağlıkla evladına kavuşursun ama olur da aksi çıkarsa benden sana tavsiye bir süre ara ver ve terapiye başla. Rahatla ben tam da bu söylediklerimi yaptıktan 3 ay sonra çatlatma iğnesi ve özellikle söyleyeceğim doktorum daha ongun coraspin başlamıştı o ay hamile kaldım. Doktorunuzu değiştirebilirsiniz ben öyle yapmıştım. Hangi şehirdesiniz?