Buseerdem1 Kızlar 20 haftalik olduk bugün çok hareketli hissediyordum hep bugün sabahtan beri hiç hissetmedim hareket halindeydim acaba ondan mı diye düşündüm ama hâlâ hissetmiyorum normal mi sizce
Hnd_01 Buseerdem1 bu haftalarda bir gün hissedip bir gün hissetmemek normal diyor doktorlar.24.haftadan sonra düzenli hareket döngüsü başliyormuş.
melinda- Buseerdem1 daha düzenli hareket olmaz çok normal. Doktorunuz size düzenli hareket hissetmeniz gereken zaman geldiğinde söyleyecek 😀
Buseerdem1 yslnrsh daha önce 8+4de düşük yaşadığım için şimdi çok korkuyorum hastaneye gitmek konusunda kararsız kaldım
2kedi1beybi Ben çok korkmuştum böyle olduğunda ama inan sen stres yapınca sanki inadına daha hareketsiz oluyor 😅 çikolatalı süt tavsiyemdir, içip uzan yarım saat 45dk. Ufakta olsa Bi rahatlama gönderir belki sana🤗 🙏🏼🧿
Bsrblr Buseerdem1 dün gün boyunca benımde hareket etmedı 21 haftalığız bız tatlı bsyler yıyıp sırt üstü yattım annem bak hareket ettın ettın etmedin baban gelınce acıle gıdecem dıye çocuğu tehdıt ettım bıde😀😀😀kuzum duydu mu tatlıdan mı bılmem nasıl vuruyor masallah😍acılden kurtulduk😀tatlı ye sırt üstü yat dınle bı on beş dk kesın eder