Kızlar merhaba normalde her ay zaten ovulasyon takibi yapıyorum bu ay gene yapacağım ama bu defa tahlil de vermek istiyorum ama hiç bilgim yok burdan okuduğum kadarıyla e2 progesteron vs yazıyolar hangisine hangi gün baktırmam gerekiyor yarın adetim bitiyor ovulasyon takibine başlayacağım