Kızlar bugün doğum yaptım 37+6 amniyosıvısı fazla olduğu için erken doğum yaptım normal doğum 2. Doğumum ilkine göre çok çok zordu ilkine kıyasla güzel olan tarafı yırtılmam olmadı 🙏 şuan hastanedeyim uyumak istiyorum uyuyamıyorum bende size yazmak istedim