Mlsfcr Kızlar 32+1 deyim şu ağzımdaki kötü tat gitmiyor bir türlü yediğim şeyden lezzet alamıyorum artık ağzımdaki kötü tat gitsin diyede sürekli ağzıma bişey atasım geliyor sizdede var mı böyle bişey acaba
Bebisannneessi Mlsfcr hamileliğimin basindan beri var 31+2 olduk biraz azaldı ama hala geçmedi, eskisi gibi yemek yemeyi, tat almayı özledim