F1903 Kızlar Kaş Tıp Merkezine giden memnun olan varmi 1 kerelik gidicem ama ultrasonlari nasl bilmyorum, Erdem hastanesi var bide cevremde hangisni onerirsniz😍🤗
aysess Canım ben erdeme bir kere kontorle gittim yeni temiz bir hastahane gibiydi, fiyatları da uygundu ama iki yakınım doğum yaptılar ikisi de sezeryan oldu. Normal doğum için suni sanci sürecini pek zorlamiyorlar diğer hastahanelere göre. Birde birisinin bebeği satılık için girdiği kuvozde enfeksiyon kaptı o yüzden bir daha gitmedim ben.
F1903 aysess bende burda yasamiyorum annem bebegmi gorsun diye 1 kerelik kontrole gidicem 🤗 Yasadgm yer ufak ve renksiz ulttason istanbulda cogu yer renkli seklde diye duydum ondan merak ediyorum renklimi goruntulemeleri 😊
aysess F1903 ben gittiğimde renksiz di canım ama belki şimdi ilerleyen haftalarda olduğu için renklidir