azizemelih_36 ben aytul erdogmuşa gidiyorum suan icin memnunum abla gibi davraniyo kendi klinigi var.sadece gecenlerde agrim oldu acile git dedi hani gel bakayim falan demedi.genelde de hastalarin o sekilde soyluyomus onun disinda gecen gun arkadasim dogum yapti onda cok ilgilenmis gece hep basindaymis.bi de nilufer dorukta fatoş deniz yiğittürk var onun methini cok duydum