Kızlar merhaba avmde bir bebek arabası tanıtımlı bir şekilde inceledim baby2go Lizbon modelin adı hem çok hafif kullanımı çok rahat hem de ana kucağı oto koltuk olabiliyor çift yönlü kullanılıyor 6800dü fiyatı ama hiç yorum bulamadım nette kullanan var mı varsa önerir misiniz?