Tubasel17 Tugbazcncckli Bende dünden beri sorguluyorum orda mı iyi mi ne zaman hareketlerini hissedicem ☺️ Evet hamilesin diye ekstra seninle ilgilenilmesi çok güzel duyguymuş🙈
Tubasel17 Gamzebas 3.ay bittikten sonra umarım geçer😞 Bana bulantımda sade kahvesi çok iyi geliyor onun dışında başka öneriler varsa çok mutlu oluruz 🤗
Gamzebas Tubasel17 Umarım 3. Ay da geçer 😊 Bende ayvanın üzerine Türk kahvesi döküp yiyince bulantıyı geçiriyor diye duymuştum ama denemedim şuan çubuk kraker le besleniyorum😂
Adenbebek Bende 8+2 yim çok halsizim nadir de olsa bulantım oluyor gögüs hassasiyeti var bi gidip bi geliyor o ;)
erda bende 9+6 haftalığım nadiren midem bulanıyor ama bulanmazsa da varlığını hissetmiyorum diye korkuya kapılıyorum uykulara doyamadım önceki haftalara göre çok iyiyim en geç 10.30 da yatıyorum 8 de uyuduğum günler oldu günde en az 2-3 litre su içerken şimdi 1 litre zor içiyorum
Selindikci35 Bende burdayim😁 6+6 olduk🤗yrn kontrolumuz var Allahin izniyle..Bnmde sadece sabahlari uyandigimda kusma oluyor bi de ara ara kasigima agri giriyor
SeymaK Ben de 8+3ümm ilk hamileliğim. Ben de sık acıkma ve öğle saatlerinde özellikle çok uykum gelmesi dışında bi belirtim yok mide bulantısı baş dönmesi yaşamadım hiç bi sorun olmadan böyle rahatça devam ederiz inşallah 😁
Ardeninannesi Kızlar midenize bişey oturmuş gibi oluyormu benim öyle oluyor bulantı siklasinca sanki hamur bişey yemişim kaskatı kalmış midemde 😁
Bahar85 6+5 ılk gebelıgım hafıf kahverengı lekelenmem ve kasıkta sancım var doktor yat ve bol su ıc dedı umarım bı sorun cıkmazzzz🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Cerenerb Bahar85 6+1 im bende de aynı sıkıntılar var doktor progestan verdi inşallah bi sorun çıkmadan atlatırız
Aslannnn Tubasel17 bizde 8 haftaligiz 1 haftadir bulantilar vardi iki gündür de kusmalar başladi sabahlari 🤢 Allah yardimcimiz olsun bebeklerimiz iyi olsunda biz anneler dayaniriz bunlara 🤗👶🏻😉
Ayafra Bendeeeeee varim sanirim en küçüğü olarak 6+4 geceleri uykumdan uyandiran kasik agrim disinda hersey normal çok şükür🤗
Bahar85 @Ayafr Ayafra uzun surelı agrıların oluraa doktoeum ayaklarına sıcak su torbası koymamı ıstedı