Sitaree1 Oğluma kökeni Türkçe, sık karşılaşmadığımız, anlamı da güzel bir isim arıyorum. Barlas hariç önerisi olan?
Mochi Sitaree1 tungahan Atalay Teoman timuçin Alper Akgün akın şuan aklıma gelenler. Bende öztürkçe kız ismi arıyorum başından beri Gökçe diyoruz ama yine de kararsızım belki daha içime sinen olur diye ama bulamıyoruz bizde🫠
alparslangur Sitaree1 Alparslan diyeceğim ama adım başı karşılaşıyoruz artık😂🤷🏻♀️ Ama biz çok istediğimiz için koyacağız😍🐣
[silindi] Bende şurda yerimi alayım 😇 aslında benim aklımda Özbey,Türkbey,Merih vardı. Türkbey için ilerde sıkıntı olur dedi herkes diğerlerinden de ben vazgeçtim
kaganinannesi_ Biz Kubilay Kağan koyacağız inşallah. Subutay Kağan da hoşuma gidiyordu. Kutluk Kağan da… 😊
Sitaree1 Maviijj bizim çevremizde çok ondan 😊 Kime ne koyuyorsun diye sorsam Barlas diyor 🥹 Yoksa isim de anlamı da çok güzel
iremcannn1907 Sitaree1 oğlumun adı Mete Kayra canım. Mete’yi biliyorsun öztürkçe büyük Türk demek. Kayra da öztürkçe o da Türklükten geliyor ve diğer anlamı da Allah tarafından gönderilen iyilik elçisi demek. Ben iki ismi de çok severek koydum ve kullanıyorum ❤️