Kullandığın ilaçlar ne için nasıl içiliyor bilmiyorum ama ben çözümü uyumadan önce içmekte buldum bazen de unuttuysam uyku arasında lavaboya kalktığımda içiyorum sabaha karşı falan oluyor, 36. Haftadayım hala bulantılarım bitmedi sabahları içtiğimde istisnasız sürekli istifra ediyordum ve gün içinde sürekli sersemlik yapıyordu hasta gibiydim. İstersen doktoruna danışıp gece içmeyi dene belki sende de işe yarar