deletedmom734
Saskin ve telasli oldugumuz icin bazi detaylari unutmusum 🙈
* Sonda hemen anestezi sonrasinda takiliyor ve hissetmiyorsunuz, ilk yuruyus oncesinde de cikariyorlar ve sifir his yine.. 2. kez yuruyusunuzu zaten tuvalete dogru yapiyorsunuz ve ilk idrar hafif enfeksiyon varmis gibi yakiyor cok cok az. Yuzumu burusturmadim bile..
* Bebegimi aldiktan sonra dikislerimi atmadan evvel rahim icerisindeki tum pis kan temizlendigi icin ne karnima bastirma ne de kum torbasi uygulamasi yapilmadi (en sevindirici detay bu oldu benim icin, kendimi her seye hazirlamistim cunku)
* Süt icin gogsunuzun israrla uyarilmasi gerekiyor, ben once ilk sutumu verene kadar pes etmedim (hemsire destegi ile) sonrasinda azicik mama ile destekledik. Emzirme isi gercekten ciddi emek istiyor, hemsireler mama ile desteklemenizi isterlerse uzulmeyin, onlarin sagligi icin her yolu denemek sart.