Abcc-1 ilk yürüyüşüm açıkçası zor oldu. Ama bebeğime hep ben baktım. Annem ve eşim yardım etti hastanede tabiki. Bezi vs eşim değişti ilk gün. Sonra zaten kendim değişmeye başladım. Hastaneden yürüyerek çıktım valla☺️ eve geldim ayaktaydım hatta her gören nasıl lohusasın vs dedi. Amaaaa dinlenmek gerekiyormuş başını düz zeminde tutmak gerekiyormuş. Yastıksız biçimde Bunu bilmiyordum 😂😂 baş ağrısından öldüm öldüm dirildim. Bir de oğlum sarılık vs oldu zaten hastaneye arabayla bile ben götürdüm ama o baş ağrısı fenaydı yani. Sanki kafam ayrı bir uzvum gibiydi 🫤 kulaklarım çınlıyor, başım gözlerim ağrıyor. En sonunda doktoruma gittim de serum taktırttım. Çünkü dinlenmek gerekiyormuş ama bebeğim sarılık olmuştu. Dediği imkansızdı yani. Serum takmadan önce anestezi uzmanı gördü. Boyun düzleşmesi ihtimaline karşı baktılar. Onun dışında çok rahat geçti. Valla aynı anda normal yapan arkadaşlarım var. 1 aya kadar kendine gelemediler🤷 hepsi dikişli ve zor doğum geçirdi yani.