Kızlaarr perşembe günü aşılama oldum o günden beri kasıklarım çok ağrıyor ilk aşılamada kesinlikle böyle bi sorunla karşılaşmadım. Aşılama sırasında rahim ağzını bulamıyoruz diyerek ultrasonu çok bastırdı acaba bundan dolayı olabilirmi. Aranızda aşılamadan sonra kasık ağrısı yaşayan oldumu?Lütfen yardımcı olun.