gecemsen benim sıkıntım bebeğin eşi asagidaymis ondanmis sonrasında lekelenmelerim oldu çünkü kasılmalarım daha da arttı doktoruma gidince öyle söyledi ilaç başladı ,sizin büyük ihtimalle yorulmadan dolayı olabilir ,benimki dinlenme halindeyken oluyordu ,otururken, uzanırken oluyor ayaktayken zaten baskı yapıyor öyle olunca yuruyemiyorum