Ben uzun kollu aldım herşeyini bende Ekim son haftalarında doğurcam inş 🙏🏻 ince battaniye 2 veya 3 takım kıyafet, bol bol bez , ıslak mendil , alt açma bezi almayı düşünüyorum daha alacağım bi çok şey vardır aklıma gelen bunlar suanlık . Herşeyini aldım sayılır ama hastane çantamı 35 hastalıkken felan yapmayı düşünüyorum