Esmaars Haftadayım bebeğimin hareketleri bazen ağrı yapıyor iki tarafları karnıma dayıyor ayagini veya başını bilmiyorum . Endiselenmeli miyim yardimci olacak anneler var mı .
Ygmrcylin Endişe etme bende 35 deyim bu aralar kendınılerini cok kasıyorlar baskı yaptıkları için agrı oluyor karnını ov sürekli zeytınyagıyla bebek de rahatlıyor sende