Ftmnurkc Plncnr-dnsn ben sadece 1 kez gittim doktor çok hoşuma gitmişti doğumu felan bilmiyorum tabi.
Plncnr-dnsn 1Sultanaktas neden peki ben çiğliyi sevmiyorum ilk hamileliğimde 2 gün orda yattım psikolojimi bozdular bide annem orda öldüğü için orayı düşünmüyorum
1Sultanaktas Plncnr-dnsn başınız sağ olsun. Yani belki benim gittiğim doktorla ilgilidir bende değişik değişik hastalıklar çıkardı ağlaya ağlaya çıkmıştım hastaneden
Plncnr-dnsn 1Sultanaktas Allah razı olsun diğer doktorlar pek iyi değilmiş ama emre beyden memnunum en baştan beri ona gidiyorum
Vandb Bende bugün gittim ilk defa hastaneden genel anlamda memnun kaldım ilk doğumumu can hastanesinde Emre canverenler yaptırdı ben doktora alışkın olduğum için direk ona gittim zaten