ozzlemk Kızlar en çok hangi bölgeden kilo aldınız sanki ben bacaktan gibi ve çok uyuz oluyorum ödem de vardır illa ki doğumdan sonra nasıl olcak acaba 🤣
Syda78 ozzlemk ben her yerimden aldım daha 21. Haftamda sanki yarın doğuma gidecek gibiyim bıngıl bıngıl😁
Hsrt80 İkiz hamileliğim var kg almadım kg verdim çok bebekler miydeme çok baskı yapıyorlar yiyemiyorum
Ayfer33 ozzlemk vala ben bacaktan popodan göbekten simit bölgesinden bide ayriyeten goguslerimde büyüdü hamile kalınca 63 le kaldım hamile8 kilo almışım 26+0 şuan🙄🙄