Esranur_53 15+1 de bugün cinsiyeti öğrendik bu haftalarda yanılma olan var mı doktor kesin dedi ama yinede sormak istedim
gamzecgr Esranur_53 doktor kesin dediyse sanmıyorum yanılma olduğunu öteki türlü oranla söylüyor tahmini o zaman olabiliyor benim de 12+2 de söylemişti %100 eminim demişti 20 haftalık olduk değişmedi
Esranur_53 gamzecgr evet kesin söyledi aslında bana da gösterdi baya belirgin ultrasonu dev ekrandı aslında görememek imkansız 😂