Gkcem9561 Kızlar merhaba bir sorum olucaktı devlet Hastanesi’nde sondayı bayıltmadanmo bakıyorlar bilgisi olanlar söyleyebilirimi ?
Minikperi Gkcem9561 ben normal doğum yaptım 3 kere toplamda takıp idrar boşaltıp çıkarttılar hiçbir uyuşturma olmadan. Ben hissetmedim. Bu sonda işini kim abartıyorsa çıksın ortaya 😅 hiç acılı bir işlem değil endişelenmeyin 🌸💕
Hsrt80 Özelde bile bayilmadan takıyorlar 3 sezaryan oldum hep öyleydim o anda onun acısı yok zaten korkmayın