Bağırınca ıkınamıyosun, ıkınamayınca doğuramıyosun, daha çok ağrın oluyor ve daha çok bağırıyorsun bi de o kadar bağırınca iyice yoruluyorsun 😅 doğumun kötü geçiyor haliyle. Doğum öncesi eğitim almak şart en azından devlet hastanelerinin gebe okullarına mutlaka gitmek lazım. Film sahnelerinde kadınlar çığlık atarak doğurdukları için hiç bilgisi olmayan kadınlar doğum anında öyle olması gerektiğini sanıyor.