Esracaaa 22. Haftadayım çok yorulduğum günlerde oluyor. Detaylı ultrasonda bir sey cıkmadı. Rahim kendini yavaş yavaş doğuma hazırlıyor, korkma. Ama doktoruna mutlaka danış. Bir de bebek kız ise sol tarafta cok fazla sertleşme yapabiliyormuş. Arkadaşım kıza hamileydi ve aynı sıkıntısı vardı, doktoru söyledi bunu