asli- Evde tansiyonunuzu ölçme imkanınız varsa gün içinde 2-3 kere ölçün, tansiyon normalse sıkıntı yok. Ödemde en çok tansiyondan korkuyorlar. 35iz, ben de çok şişiyorum, ayaklarıma basınca acıyor ödemden. Parmaklarım boğum boğum. Gebelik zehirlenmesinden korkup hemen idrarda protein bakıldı, tansiyon kendim ölçüyorum, hepsi normal şükür. Bazı gebelerde olabiliyor demek ki 🤗