Ece3006 mama kullanıyorsaniz 5 aylık gibi başlanıyor ama anne sütü ise sadece 6 aylık başlamak daha doğru bebeğinizin bağırsak yapısı tam gelişmedi daha hazmedemeyebilir bizzat sizin kendi takipli olduğunuz çocuk doktorunuz dediyse ayrı yararı zararı göze almıştır ama farklı yerden özellikle tıbbi bilgisi olmayan birilerinden deneyimle öneri aldıysanız riske atmayın derim. Öncelikle mevsim sebzeleri sonra meyveler ile başlanır çünkü meyve tatlı olduğu için sonra sebzeyi reddedebilir. Dilerseniz ilk yoğurt deneyin bu sayede sebze ve meyve tadarken yancı olur daha rahat yiyiyorlar birde her sebze tadiminin içine zeytinyağı damlatın ki kabız olmasın nasıl iletmeyi planladiniz bilmiyorum parmak şeklinde olursa kendi çabası ile yemeği dener sizde çatalla ezip verirseniz 2 3 kaşık o şekilde tadar 3 günlük tadımda etki görürseniz o sebze meyveyi bırakın sonra tekrar denerseniz 🤗