Btbu Merhaba kızlar, İzmir’deki hastanelerde doğum ücreti alabildiniz mi çok pahalı olduğu söyleniyor
bombshell Btbu valla biri artık dur desin şu zamlara. Evde doğurmaya niyet edicem. Doktorum dışarıdan geldiği için 25 bin, hastaneye de 16 bin ödücez. Toplamda 41 bin. tam unutmuştum postu görünce yine aklıma geldi içim sıkıldı ya.
bombshell Btbu egepol. Sanırım doktor ordan olunca 25 bin miş. Bizim dr dışarıdan diye 16 bin ödücez hastaneye
Ehaseki Bende nasipse egepol hastanesinde doğum yapacağım, doktordan doktora fiyatı değişiyor. Egepol de doktorum ama diğer doktorlardan farklı doğum ücreti. 37 bin TL olduğunu söylediler
Asyaaammmm ardengunes kimseyi korkutmak istemem eğer normal doğum düşünüyorsanız sancı odaları tek kişilik sancı odasında doğum yapıyorsunuz refakatçi almıyorlar telefonunuzu yanınıza alamıyorsunuz dışardaki sevdiklerinizle iletişiminiz komple kopuyor odalar çok eski pis personeller çok kötü su gelişli olarak gittim 11 saat boyunca sancı çektim ama sancılarım 100 yani öyle ufak ufak değil açılmam hiç ilerlemedi 1 cm de kaldı ona rağmen sezeryana alınmadığım gibi çıkmak için yalvardım çıkmama müsaade etmediler kavga ederek zar zor ayrıldım (kardeşim de daha önce orda staj yaptığı için tanıdıkları vardı kendi içeri girdi refakatçim var telefonum yanımda) ona rağmen berbat eziyet ettiler
ardengunes Asyaaammmm yaa üzüldüm adınıza çok geçmiş olsun benim ikinci dogumum olacak nasipse ilki sezeyan olduğu için buda öyle olcak o yüzden devlet hastanesine gidiyorum doktorumdan memnunum inşallah hep böyle gider ama bu kötü tecrubeniz için gerçekten üzüldüm arkadaşım