Momm6134 Ben doğumdan önce kullanmadım ama emzirmeye başladıktan sonra kullandım ve çok faydasını gördüm. İlk zamanlar hem Lansinoh krem hem de gümüş kapak kullandım. Bir süre sonra sadece gümüş kapak yeterli gelmeye başladı. Biraz acı, hassasiyet hissedince kapakları takıyorum emzirme aralarında, hemen iyileşiyor.