Kızlar 32+5iz ara ara vuran sancilarim oluyordu nstyi de atmıştım buraya. Özellikle son yarım saattir karnım taş gibi canım cok yanıyor hareket edemiyorum bicak saplanıyor sanki. Dogum belirtisi olabilir mi bunlar yoksa yalanci sanci denen şey bu mu?