Hhhsssaaa Arkadaşlar çok kaşınmam var napıcaaaam😤 sabah ilk işim doktor tabiki ama dayanamadım yazdım😩
Esmabsktplu Hhhsssaaa cnm evde sirke varsa sirkeli suyla yıka sonra temiz bir bez ütüle ve üzerine koy umarım ii gelir geçmiş olsun
Mrv68 Hhhsssaaa benim hem vajinada hem makatta kaşıntı vardı özellikle geceleri beni delirtiyordu mantarmış benimkisi doktor iki krem verdi ama biri işe yaramadı bende travazol kremi işimi gördü hakkaten rahatladım gene doktoruna danış tabikide
Nur16 Hhhsssaaa Canım ben bal döküyordum alevini kaşıntısını alıyordu yani ama sonra hemen yine kaşınıyodu doktora gittim travazol ve fitil verdi Aman allahım çok kötü bişey Allah düşmanıma yaşatmasın Allah yardımcın olsun
Nur16 Hhhsssaaa Allah’tan kaşıntım olmuyo kaç haftalıktım hatırlamıyorum kaşıntı olduğunda ama şuan 33 haftalığım
Hhhsssaaa Esmabsktplu ayy yok malesef delirdim kaşıntıdan🤦🏼♀️ Bez ne alaka ki iyi mi geliyor acaba ilk kez duydum da o yüzden?
Mrv68 Hhhsssaaa benimde ilk kaşıntım başladığında ne yapacağımı bilemedim eşim internetten araştırdı pamuğa sirke döküp sürdüm biraz kaşınan yerlere yani azda olsa hafifletti sende dene gene doktora git ama bir an once bekledikce artıyor çünkü kaşıntısı.
Mrv68 Hhhsssaaa hiç sorma zalım öylede bir kaşınıyoki insanın tırnaklarını geçirip yırtası geliyor resmen ayyy nerden geldi gene aklıma 😂😂😂😂
Mrv68 Hhhsssaaa Allah dayanma gucu versin bende kremimi sürim bari 😂 ne olur ne olmaz canım kaşıntı aşermesin hahahah 🤣🤣🤣
Tugceibo Hhhsssaaa bana doktor Canesten diye bi krem vermişti ve anında kesmişti ama sirkeli su da iyi geliyo
melocan Bende bugun aynı şikayetten gittm 34 haftalıgım. Fitil ve travazol krem verdi ve elma sirkeli suyuda söyledi doktor bi sakıncası yokmş yapabilirsiniz