Kızlar bundan Bir ay önce sürekli forumda gezerken işte şu kadar hafta oldum hala doğurmadım, doğurmak için ne yapmalıyım, bu cocuk gelmiyor tarzı postlara aşırı sinir oluyordum gelesi varsa gelir ne acelen var diyodum içimden djsksksksl ama şimdi ben de aynısı oldum bu cocuk gelmiyor gelse diye dört gözle bekliyorum djsksk 1 cm açıklık vardı en son birde Perşembe günü nişanım geldi ama hala doğurmadım 😂😂 offf nezaman doğurcam ben 😂