Edos123
Ben 6 haftalık hamileyken dişim apse yaptı.crp değerim 130 çıktı.doktorum vücudunda çok fazla enfeksiyon var hemen diş doktoruna görünmelisin dedi.bebege zararı çok fazla enfeksiyonun dedi.dis doktorum agumentin 1000 mg yazdı.doktorumun onayı ile.cunku agumentin B grubu ilaçtır.hamilelikte güvenle kullanılır.duzenli kullandım.kutu bittikten sonra tekrar crp ye bakildi.sadece 80 e düşmüştü değerim.hala çok fazla enfeksiyon var bı kutu daha kullanman gerekiyor dedi.bir kutu daha agumentin kullandım.sonra değerim düzeldi.kesinlikle ihmal etmeden kadın doğum doktorunuzu bilgilendirin.sizj dış hekimine yönlendirir.cok geçmiş olsun.