Bebeklove Valla bol sıvı tüket, çorba iç, besleyici şeyler yemeye bak. Nasıl olursa olsun doğumdan sonra insanın bol enerjiye ihtiyacı oluyor, annem bana böyle yağlı, unlu bir yemek yapmıştı ilk, adı ne hiç hatırlamıyorum adettenmiş lohusaya kuvvet olsun diye yapılıyormuş, normalde olsa bu ne derim ama doğum sonrası kurt gibi acıkınca iyi oluyor, hem hazmı da kolay oluyor sıvı yemeğin.