Yenibirannee Ayse-0234 26+5 ken 750 gramdi 1 hafta geriden geliyor demisti doktorum sizinki gayet iyi maşallah
Suna2820 Ayse-0234 perşembe günü gittim doktora 26+3 de ikizlerin biri 910 diğeri 980 gramdı kiloları gayet iyi demişti doktorumuz 🥰
Pinarylmz Gramını öğrendiğinize göre doktora gitmişsiniz. Keşke iyi mi değil mi diye doktora sorsaydınız. Burda kim doktordan daha iyi bilebilir ki
Yelizdurmus41 Ayse-0234 aynı zamanda bende gittiğimde 915 gr çıktı bir de bebek gelişimleri farklı ya tereddüt etme 🙏🏻 önemli olan son 1 ayda çok çabuk toparlıyor annesi