birannis_ Cansuttyy benimde 2 gündür başladı hatta suyum mu diye düşündüm bilemedim ilk.dogumumda ne suyum geldi ne nişanım bu konuda aşırı tecrübesizim.bende Pazartesi doktora gidince soracağım
-Mercimek-4 Bende de ıslaklık oluyor 32. Haftadayım istemsiz idrar kaçırma o kızlar doktorum öyle demişti
birannis_ Cansuttyy ben 39+1 haftalığım pazartesi kontrol var soracağım sorunca size de bilgi veririm muhakkak