Kızlar merhaba fogum hikayemi paylasamadan soru sormak istiyorum size benim bebeğim göğüs ucum olmasına rağmen çok ememedi silikon üç ve biberon kullandılar şuan 8 günlük ve 4 gün hiç emmeyince göğüslerim taş gibi oldu kollarımı kaldıramıyorum genel cerrahiye kadar gittim ağlaya ağlaya sagmaya çalıştım ben dayanamıyorum hergun başa sariyo aynı oluyo kalbime vuruyo agirisi uçları kan içinde sağmaktan göğüs ucu için ne varsa aldım azda olsa çözmeye çalışıyorum ama göğüs içi kol altı göğüs agirisi ben bunlara gogsumu sağdan da dayanamıyorum nefesim kesiliyo acıdan başına gelen varmı nerde hata yapıyorum emzir sadece diyolar ememiyo emmesi yetmiyo çok agliyo saginca az rahatliyo gogsum ama gecmiyo nolur bilen varsa yardımcı olabilir mi